26 iun. 2010

Leapsaaaa .

Prima .
1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd:
“A canta frumos nu inseamna nu numai sa stii sa resperi correct…”

2) Fără să verificaţi, cît e ora?
17 : 47

3) Verificaţi!
17 : 49

4) Cum sînteţi îmbrăcat?
Boxeri roz si maieu alb.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Pe un chat .

6)Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului ?
Televizorul

7) Cand aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
azi, m-am plimbat si am facut niste cumparaturi

8) Ce-aţi visat ieri noapte?
Ahhh’ =p~

9)Cand aţi râs ultima data?
acum 10 minute

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
postere

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Haine :x

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Nu mai stiu

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Am vazut un cretin care vorbea singur in franceza

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
inca o postare pe blog…

15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
mi-am taiat unghiile

16)V-aţi gandit deja să locuiţi în străinătate?
Pai…nu stiu, am momente in care vreaus a zic “imi bag pla in ea de tara si vi-o fac cadou” si momente in care gandesc “ce tara frumoasa am, pacat ca nu e pusa in valoare”, deci…nu stiu inca .

17) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
As alunga toti tiganii [rromii] din Romania [futu-le rasa-n cur de ciori]

18)Vă place să dansaţi?
Daaaa 8->

19)George Bush?
ce-I cu el, fostu presedinte al Americii, mai traieste?

20)Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Oprah

A 2-a.

1. Ai o porecla ?
Leana, lena, lenus, elenus, nutzi, xo, moaca, hamsie, strumf, minora si mai nou boboaca

2.Unde locuiesti ?
In Bucuresti .

3.Ce inaltime ai ?
1.64 [cred] .

4.Ai zi onomastica ?
Da…

5.Ce ocupatie ai ?
masina de facut nervi :x .

6.Ai frati sau sau surori ?
am, din pacate

7.Limba materna ?
Romana.

8.Limbi vorbite
Romana, engleza, franceza si putina italiana

9.Colectii ?
monezi vechi, cheite de la cutiile de bere, vederi sin u mai stiu…a si timbre .

10.Numar la pantofi ?
37-38, depinde :D

11.Scoli absolvite ?
generala si gimnaziu :>

12.Materia preferata ?
Romana .

13.Ce hobby-uri ai ?
uhuuu…nu stiu, sa fac poze…

14.Bani de buzunar ?
i-am cheltuit

15.Dorinta
:-?? Am ?

16.Vise ?
Pai…am si d’astea in fiecare noapte aproape
2.
17.Numar norocos ?
9

18.Ai vrea sa revezi:
sa revad?

19.Ai animale de casa ?
frati’miu…

20.Sentimentul cel mai pretuit ?
Increderea

21.Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta ?
Nu stiu …


A 3-a .

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?
Ma cheama Elena, am 15 anisori, sunt din bucuresti si iubesc vorba :x.

2. Ai porecle? Care?
As avea cateva, le-am enumerate mai sus .

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac muuult!
o melodie trista: mandy moore - only hope
o melodie perfecta: jason mraz - i'm yours
3 melodii care imi plac: 1. cheryl cole - parachute
2. hilary duff - reach out
3. Skizzo Skillz - Pierdevara
4. Ai animal de casa? Care?
Frati’miu…javra, corcitura, vac

5.Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Aberez .

6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
”sa spui “promit” dureaza o singura secunda, insa tine toata viata” nu mai stiu cn zice

7. Desenul animat preferat din copilarie.
Zambetul lui Sharon

8. Iti place inghetata?
Logic .

9.Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Aida

10. Zi-mi un banc!
pff…nu stiu .


De la : Adrenalin3 si Dezaxata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu