4 oct. 2010

NU sunt rea . Si eu va iubesc


Căpşunici. Şx♫: ba, eu sunt rea ?
black_and_white_pink Lil: da esti
black_and_white_pink Lil: reaaaaaaaaaaaa
black_and_white_pink Lil: )
black_and_white_pink Lil: cu mine..nu
black_and_white_pink Lil: cu altii nush
black_and_white_pink Lil:
black_and_white_pink Lil: cu mine..nu prea
black_and_white_pink Lil: mai exact

Căpşunici. Şx♫: ma, eu sunt rea?
Don Vito Corleone: nush
Don Vito Corleone: depinde
Don Vito Corleone is typing...
Don Vito Corleone: de situatie

Căpşunici. Şx♫: ma, sunt rea
Căpşunici. Şx♫: ?
Ganja Bunny is typing...
Ganja Bunny: esti...
Ganja Bunny: si perversa
Ganja Bunny is typing...
Ganja Bunny: si ai curu' secsi si bombat )))))))
Căpşunici. Şx♫: ce intreb eu si ce zici tu
Ganja Bunny: deci da...esti rea

Căpşunici. Şx♫: ghita, eu sunt rea?
Jmeckerit BeNgO$: nu
Jmeckerit BeNgO$ is typing...
Jmeckerit BeNgO$: da' esti buna

Căpşunici. Şx♫: toni, eu sunt rea?
toni is typing...
toni: logic
Căpşunici. Şx♫: sprijin moral

Căpşunici. Şx♫: musiiii, eu sunt rea?
Sanziana-Ioana Chiorescu: cine a zis asa ceva?
Căpşunici. Şx♫: fac un fel de..d`ala de parere
Căpşunici. Şx♫:
Sanziana-Ioana Chiorescu: se cheama sondaj, da nu conteaza asta
Sanziana-Ioana Chiorescu: nu esti rea dragutza
Căpşunici. Şx♫: sunt rea ma ?
Căpşunici. Şx♫: nu sunt
Căpşunici. Şx♫: stiam euuu ))
Căpşunici. Şx♫: mu ha ha ha
Sanziana-Ioana Chiorescu: )))
Sanziana-Ioana Chiorescu: nu esti rea, esti sado-maso

Căpşunici. Şx♫: fai rucs
Căpşunici. Şx♫: eu sunt rea ?
.Anne Burke Davidoff.: Nu..
Căpşunici. Şx♫: asea
Căpşunici. Şx♫: copil destept
Căpşunici. Şx♫: vin` la mama sa pupe
Căpşunici. Şx♫:

Căpşunici. Şx♫: fai, eu sunt rea?
Căpşunici. Şx♫: [zi ca nu ]
Jm3cHerit@ dă BeRc3N!!!: da
Căpşunici. Şx♫: __

Căpşunici. Şx♫: tu
Căpşunici. Şx♫: cel pe care o sa`l violez maine
Căpşunici. Şx♫: sunt rea ?
Spark adrian: da
Spark adrian: ca vrei sa ma violezi
Căpşunici. Şx♫: trebuia sa zici "nu"
Spark adrian is typing...

Căpşunici. Şx♫: ba !
Căpşunici. Şx♫: eu sunt rea ?
NyK :D: eu
NyK :D is typing...
NyK :D: cateodata
Căpşunici. Şx♫: asea

Căpşunici. Şx♫: sunt rea ma?
Catalin si-atat.: posibil


Bun, pentru inceput NU sunt rea, si pentru sfarsit NU sunt nici normala .

Un comentariu: