17 nov. 2010

BĂĂĂĂĂ


Am descoperit ceva, deci...nu, nu barfesc, nuuuu ...deci nu sunt suficient de ...cum sa zic, de curajoasa incat sa o fac pe târâtura aia nenorită "curvă" pe propriul meu blog...


Mă...nu ştu despre ce sa vorbesc/scriu, pentru că am o stare aşa de naturală..sunt nervoasă, sunt inconjurată de oameni prosti, oameni care natural vorbind sufera de păru blond...in plm .


Mă gândeam aseară..nu-mi era somn, mă gendeam aşa ..deci note buna..n-am, parintii mei zici că-s d-aia de verifica celulele la inchisoare " ELENAAAAA, cât e ceasu' , tu nu te mai culci...e 10?" sau "e 9 juma, ti'ai schimbat ora de mancat ?" " la ora asta se ajunge acasă ? ai intarziat 5 minute" , aia de la scoală...niste copiii...cu exceptii..bineînteles, niste copiii..si aici ma abţin, cu fostii colegi ma vad o dată la 10 ani şi nu ştu...totu` e nasol, toţi ma enervează, toţi au ceva de comentat, toţi sunt.. asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu