25 dec. 2010

Dragă Moş Crăciun . MOD .


Te anunţ in mod intâmplator...caci in mod surprinzător in acest an ai omis să-mi aduci ceea ce mi-am dorit .

Ştiu, şi-mi pare rau că ştiu, dar ŞTIU...că tu, nu faci greşeli intâmplator, dar vreau şi îmi doresc...să îmi aduci...inapoi ceea ce-i al meu de drept...şi NU! n-am să îţi zic ce vreau, pentru că in mod uluitor tu ştii şi vrei sa uiti in mod oficial şi chiar abuziv...vrei să uiţi că-n anul asta eu nu-mi doresc ceva material...in mod bizar, căci anul ăsta m-ai cadorisit cu Dragoste, Întelegere, Iubire, Bucurie, Voie bună si Prietenie alături de

-Mama, tata, Dani, Marius .

- Gabi, Miki, Mâţ, Ghiţă, Niki, Laur, Maria, Adelina.

- Didi, Alina, Andreea, Blonda, Georgiana .

- Veronica, Simona, Musi, Adre, Dani, Adi, Şnitel, Hunter, Toni, Javra, Rucs, Amalia, copil Robe.


În concluzie...te rog să-mi treacă durerea de cap, pentru ca in mod serios, solemn si oficial te anunt şi-ţi promit că n-am să mai pun gura pe vin...şi cu atât mai puţin...n-am să mai combin vinul cu berea, promit ca n-am să mai râd când se enervează Gabi..din cauza mea...in mod intâmplător [ SCUZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE] .

Un comentariu:

  1. Si eu promit solemn ca n-am sa mai combin palinca de la profa de romana cu vinul de la proful de muzica si cu vinul de la colega mea. Si de asemenea, promit sa nu mai fac atata panarama, si promit sa nu mai rad atat de mult pe ascuns, si promit ca o sa-i dau poza de la avatarul meu Denisei (Pt detalii vezi blogul meu si poza de la avatar de pe mess) si mai promit ca atunci cand o sa ajung in Bucuresti o sa anunt lumea. Cred ca atat. A, si mai promit ca n-o sa ma mai indragostesc tampeste.
    Am terminat. Si multumesc.

    RăspundețiȘtergere