27 ian. 2011

REVOLUTIIIIE ! sau nu .


1. Foarte pipi pe calculatoru` meu .


2."femeia, fiinta pura, o iubesti doar pentru ceea ce este"...rahat, cine cacat a zis asa ceva ?!


Bai, deci oamenii astia sunt imposibili, femeia este fiinta fara de pacat, pura, blanda, delicata, orodonata, inteligenta, incapabila sa faca ceva rau...in ce viata ?!



Am inceput sa scriu asta, pentru ca..nu doar o data, de mai multe ori, o persoana mi`a zis ca femeia este delicata si asa ar trebui sa ramana, dar nu...ea este ca nuca`n perete ma, muci in fasole, bata`n balta...si tot asa, de un rahat toate astea ?! De cand e barbatu`, intelegator, curajos, impunator prin simplul fapt ca`i sincer si repctuos, de cand ma, de cand ?! de niciodata, toti sunt la fel, toti sunt o apa si`un pamant, totiii..fara exceptie, toti sunt badarani, porci, idioti, falsi cu un singur scop...bine mai multe, si daca se gaseste cate un frustrat care sa`mi zica "auzi draga, dar de exceptii tu n`ai auzit, exceptii auzi?! exceptii!" eu o sa`i zic "da` unde te crezi bai frankfrud al 6-lea? intr`un basm cu un print pe cal alb care salveaza o printesa virgina de 25 de ani ?! Uite ca nu esti, pac!" . Femeia este pentru un singur lucru, bine...mai multe :


1. curatenie

2. mancare

3. perpetuarea speciei

4. satisfacerea masculului de langa, fara noi ati fi niste poponari, amiiin!


Bun, nici femeia nu`i mai sfanta, tot ce`am zis mai sus se aplica si aici, femeia cauta acelasi lucru peste tot, bine..nu`i doar unu` : 30 cm, portofelu` plin si fara bale va rog...si ce crezi..nu prea se gasesc d`astia prin zona..


Ma, si toata conceptia asta...de femeie perfecta..curata, inteligenta, pura si intelegatoare...si barbat afectuos, intelegator, priceput in toate...nu exista, deci nu, pur si simplu` nu, pentru ca..deci nu . nu..


2 comentarii:

  1. Si tu cati centimetrii cauti? Ca te laudai ca in tine n-au unde intra "sonde de mare adancime".

    Toate vreti bani; pentru voi, adica sunteti egoiste. Barbatii vor bani, dar sa-i cheltuie cu voi ca voi ca apoi sa vi-o indese cat mai mult. (punct)

    In al doilea rand exista si exceptii; dar mentalitatea ta nu te lasa sa-ti dai seama de ele; si degeaba ma injuri in gand in timp ce citesti aceste randuri, ca asa este.

    Nu-ti dau exemple; ca n-am chef, nu de alta. Apropo, daca stai sa te gandesti nimeni nu-i perfect; dar asta ce inseamna? Inseamna neaparat ca toate femeile sunt curve iar toti barbatii porci?

    Neah, chiar daca in ceea ce priveste cel mai bun lucru nu exista grade de comparatie, pentru cel mai rau exista.

    Toate aveti perversiuni; chestia e ca unele se limiteaza la a o suge doar catorva in timp ce unele sunt tonomate de muie pe tocuri. Si asta fara pretentii sau mofturi.

    De asemenea sunt barbati care fut cat fut pana incepe scula sa se uite spre pantofi; bun, ce-i rau in asta? Nimic; voi sunt fraiere ca acceptati; da defapt nu sunteti pentru ca si femeilor le place sexul, si nu mai putin decat le place barbatilor, cum se spune de nush cand, ci uneori chiar mai mult.

    Intr-un final cred ca ar trebuii sa reconsideri cam ce ai scris in articolul asta si sa nu-i bagi pe toti in aceeasi oala; nu zic ca exista exceptii, ci doar ca nu toti sunt la fel de rau; unii sunt mai rasariti.

    PS: nu cred ca are rost sa-ti spun cine sunt, o sa-ti dai seama singura. Te-am :*

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Apropo, daca stai sa te gandesti nimeni nu-i perfect; dar asta ce inseamna? Inseamna neaparat ca toate femeile sunt curve iar toti barbatii porci?

    Da .

    2. Toate aveti perversiuni; chestia e ca unele se limiteaza la a o suge doar catorva in timp ce unele sunt tonomate de muie pe tocuri. Si asta fara pretentii sau mofturi.

    R : nu toate suntem curve, daaar? tocmai ai spus si tu .

    3. Intr-un final cred ca ar trebuii sa reconsideri cam ce ai scris in articolul asta si sa nu-i bagi pe toti in aceeasi oala; nu zic ca exista exceptii, ci doar ca nu toti sunt la fel de rau; unii sunt mai rasariti.

    R : Pai nu, parerea mea este una si buna [buna pentru mine, cin` n`o accepta sa treaca cu vederea, doar n`o sa se sinucida pentru ce`am scris eu aici], nu cred in exceptii, cred in spacimene usor mai putin idioate .

    Si da, stiu cine esti, si eu te`am :* .

    RăspundețiȘtergere