25 mai 2011

Scrisoare catre voi



Sclavilor.



In cacat, uneori nu va saturati sa pupati atat in cur persoane pe care oricum nu le suportati? Nu de alta, dar eu m-am saturat sa fiu pupata-n cur. E mai mult decat un apropo sau o sugetie.






Am observat ca tot mai multa lumea incearca sa le intre in gratii persoanelor care au ceva mai multi neuroni, bani, prieteni ca ei sau ceva mai putine kilograme.






Astazi mi s-a zis ca-s grasa, nu m-am simtit jignita, pentru ca nu ma simt. Arat mult prea bine, fara falsa modestie, daca tot sunt pupata-n cur macar sa ma conformez. Faza naspa e ca mi-a zis asta o persoana care din puntul meu de vedere [si al restului de populatie ce-o cunoaste/vede] ar trebui sa taca.



Nu ma iubesc, sunt nemultumita de mine, adica..mereu gasesc ceva la mine care nu-mi place, dar asta nu inseamna ca din frustrarea mea de copil retard incep sa-i jignesc pe restu, doar pentru ca arata mai bine ca mine, pentru ca nu exista . Ma accept si fara sa ii fac pe altii sa para inferiori mie.






Legat de sclavi, care-i placerea in a arata ca niste animale de companie. In fiecare grup de prieteni, e o persoana sau 2 [care sunt prietene pana cand moartea le va despartii, sau primu` baiat cu pla mare] , care..evident...conduc grupu` de sclavi, oi suprema. `ai de curu` meu, uneori simt nevoia sa ma exprim, nu simt nevoia sa mi se impuna s-o fac. Deci , treci si fa-mi ordine-n camera !.









Un comentariu:

  1. "din frustrarea mea de copil retard incep sa-i jignesc pe restu" -> ehe, si nici nu-ti imaginezi cand faci asta :)

    RăspundețiȘtergere