2 ian. 2012

La multi ani, scumpilor, dragilor, iubitilor si restul chestiilor pe care evident nu le simt.

In primul rand am sa spun : anu` asta [trecut, 2011] a fost un an divers, un an placut, genial...cand si cand, plin de rahaturi marcante, plin de rahaturi care raman rahaturi si plin de oamenii prosti care m-au facut sa-mi dau seama cat de absolut geniala sunt sunt plin de oameni bsolut minunati, care...m-au facut sa-mi dau seama ca nu-i totul pierdut si mai exista si altii ca mine.

 Buuun
.
In al 2-lea rand am sa spun : pentru anul asta [2012] nu vreau nimic, vreau sa pastrez ceea ce am. vreau sa fiu capabila sa mentin ceea ce mi s-a dat, iar daca mi se mai da...nu zic nu, multumesc si sar-na, pe sistemu` sunt capabila sa duc orice >:), mai putin sarcini nedorite, vreau o pisica, nu un copil.

In al 3-lea rand : as fi scris in noaptea de revelion, dar....din diverse motive nu am vrut/putut/chef sa explic. 

Vreau sa-mi exprin grija constanta de "Nu vreau sa murim", pe sistemu inteleg apocalipsa, nu inteleg ziua, macar dupa craciun sa fie toata lumea fericita, la modu`...daca nu primim ce vrem [oricum nu primim ce vrem, altfel nu simti spiritu` de  : in pula mea, am fost cuminte tot anu -ba nu, mint- si nu primesc ce vreau?!] putem sa fim fericiti ca vine apocalipsa, asa....nici macar nu stii ce ai fi primit, dare vident exista doua chestii bune si-n moartea tuturor : nu tre` sa cumperi nimic nimanui, chiar daca nu primesti nimic, eu una chiar nu suport cadourile...pe sistemu nu primesti ce vrei, vrei sa fi simpatica, dar ori vocea ori figura te tradeaza.


In final, da. gata. am scris destul, vreau sa va urez un an usor. si primavara fara sfarsit.


[nu,nu are legatura, dar ma jur ca vreau chestiile astea 2 pentru mine :-?]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu