27 feb. 2012

Amintindu-mi prezentul.

Ma cert singura de ceva timp pentru "."-ul ala nenorocit pe care-l pun la titlu. Problema nu e ca-l pun doar cand scriu pe blogg, problema e ca-l pun si cand scriu in caiet..sau etc, moment trist de absoluta plictiseala. Evident, cine a citit acea minunata fraza s-a oprit, a inchis si-a iesit, cine, insa, a citit tot blogul meu a realizat, probabil, ca doar aberam si ca adevarata plictiseala incepe acum. Amiiin!

Am auzit azi cuvantul umanitate si desi, probabil, cu totii ii cunostem sensul am simtit nevoia sa ajung acasa si si sa vad ce inseamna ,"academic"  vorbind, si am aflat ca umanitate inseamna  "compasiune si bunavointa fata de nenorocirile altora", deci am vazut mai sus "caracter uman", pai...daca o luam, tot academic, omul [ca fiinta umana] este un jeg nenorocit care , ion majoritatea cazurilor arata doar nepasare si fixa durere a anusului fata de nenorocirile altora.
Ma, poate da, poate chiar gresesc, iar oamenii sunt buni si milosi, si nu imi pot da seama de unde cuvantul "omenie", oamenii sunt omenosi. simplu. Iar uman ar insemna, daca e sa generalizam umanitatea [ca sens al totalitatii oamenilor de pe glob, nu ca ar fi si prin alta parte] am ajunge la concluzia ca oameni <> [diferit, antonim, pula mea] mila, buntate, cacat la tava.
Gata, m-am plictisit, da-o dracu de umanitate, asa ceva nu exista.
Hai sa vorbim despre prostie, am aflat tot asa ca oamenii pe care nu-im plac sunt ori prosti ori urati, da,da. am ceva cu astia urati, si ma gandeam asa...daca oamenii astia prosti [si nu ma refer la sensul de lipsa a cunostintelor, pentru ca atunci am discuta despre inteligenta, eu zic de rahatula ala numic "desteptaciune", ca atunci cand prietenii tai de familie au un/2/3457834957479545 plozi, iar ala micu` scoate "sa ma sugi de pula tanti, am sa-ti torn dulceata in sosoni, asta pentru ca ai venit la mine-n casa cu toale?! La ce cacat am nevoie eu de toale? Oricum am pentru mine si pentru toti supravietuitorii din tarile africane" si tu ca un prost ii zici maica-sii "vai da` ce destept eeee, manca-l-ar tanti de cacat umblator". Efectiv asa fac toti, daca nimeresc 2 cuburi cap in cap efectiv si normal, mai normal ca pisarea, sunt destepti. Sau sunetul animalelor "cum face vaca?" "miau" "a bravo, bravo. Tot mamifere sunt".
E nu stiu, stresant si enervant, de unde cacat desteptaciune ?! Ma rog, continuand, iar daca persoana aia proasta din toate punctele de vedere, la modul...il lasi singur in padure c-o banana si-o hartie igienica se sterg la cur cu banana, iar hartia o mananca, pentru ca-s prosti, bata-l-ai pula peste ochi. Ma rog, daca persoanele respective sunt proaste..ce s-ar intampla...daca, intr-un moment de profunda inteligenta si lipsa a materei [pentru ca materia iese pe urechi si asta-i explicatia pentru existenta lumanarilor in urechi, apropo...in contact cu aerul devin vascoase, in fine], uita sa bage la mat? Uita sa manance. O zi. 2,3,4...ma rog, uita. Le e foame dar cred ca-s insacinate, indiferent de sex. Ce se intampa?
[pisiiiiiiiiiiii]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu