21 apr. 2010

Eeee...DISCUTABIL .


-Vrei sa vorbim?
-NU!
-Bine, nici eu...
-Ba, vreau
-Bine, si eu!

In fiecare discutie apre un factor "x", pe care il dezbatem pana il ia dracii, da' nu asta e problema, asta se numeste barfa, barfim fara sa vrem, ne place sa barfim, ne place sa-i facem pe altii de cacat si ne simtim bine cand parem superiori altor specimene din grupa "oameni".
Desigur, nu ne place sa fim barfiti, daca este posibil doar de bine, ne place sa fim laudati, sa fim ridicati in slavi, da' noi Nu, noi ii criticam pe altii si aveam asteptari sa fim bine priviti.

Eu acum, am s-o barfesc pe... Ione, ione este o blonda absolut minunata [cu greu am gasit acest cuvant], insa are niste toane de te baga-n boala, mai pe scurt reflexe de mahala.
Ade, este o persoana minunata, cand vrea ea, bineinteles, cand nu are chef este cea mai nesimtita, egoista, insuportabila, NESIMTITA si vaca persoana in viata.
Maria, maria este geniala, mai putin cand se da in cacatu' ala de roata si dupa ii e rau, eu trebuie sa ma sacrific si sa plec, tot drumul fara sa vorbesc cu ea, mai are niste toate aiurea care pe mn ma enerveaza, nu poate sa fie ordonata, nu vine la timp si mereu intarzie
Ghita, ghita se crede perfect, se crede un mascul feroce, se crede destept, iar tot ceea ce am zis sunt doar minciuni, este exact pe dos :).
Guran, alt barbat fatal, cand are el chef te ia in brate, te pipaie pe cur si alte rahaturi convenavile, iar cand ii vin dracii este destul de nesimporcoman.
Fabian, nu suporta cuvantul "pisi", este alt mascul feroce, ii place abdomenul sau si il idolatrizeaza.
Alina, nu puteam sa te uit pe tine, este pur si simplu mofturoasa, da' e de treaba cand vrea ea :>
Casian pute, i-as lua un sapun, da' imi e frica c-o sa-l manance.
Iuliat aka E.T, este fitos, are un vocabular si accent de cacat, este varza.

Si bineinteles, eu, eu sunt o persoana de nimic, sunt nesimtita, nu am inima, urasc copii mici, arat ca dracu, cand zambesc, zambesc fals, imi plac barfele, imi plac baietii cu bani care imi platesc sucul si eventual vin si cu cadou[flori etc etc] la intalniri, imi plac hainele si le critic pe alea care au haine made in ghena, il enervez pe fabian din placere, comentez la dirigu, profa de romana, ala de mate si nu fac niciodata ceea ce vor ei, le raspund obraznic parintilor mei si nu sunt o prietena de incredere, sunt mofturoasa si niciodata nu sunt multumita de mine.

E discutabil, e o tema vasta, doar ca nu am chef sa scriu atat, imi suna in cap o replica de-a iunelei "Ba, eu nu stiu engleza, da' daca ma injuri [amenintare si privire ucigatoare, la modul "daca as avea sageti in ochi acum ai mort!"], daca nu sti engleza cum intelegi ca te-a injurat, sau sti doar injuraturi in engleza, e discutabil faptul ca profu' de mate nu realizeaza cand face cacofonii "Eleva Nicula, serveste colegii cu curmale" "razi ca calu'" si alte chestii de genu, profa de romana se amuza cand il jignesc pe hors [cu motiv, arata ca dracu' are o freza de cocalar care si-a bagat capu' in wc si dupa a tras apa], profu' de mate ma face agramata la matematica, dirigu' ma sfatuieste sa-mi lipesc tricoul cu scoci pentru ca am decolteu [am, am] si tot asa :).

2 comentarii:

  1. Chiar aşa mă consideri/consideraţi ? Îs mândru :X:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una asa consider, nu am spus de restul persoanelor care te cunosc [mascul feroce care nu esti], esti mandru nevoie mare!

    RăspundețiȘtergere