20 apr. 2010

Milogeala!


Nu ati milogit pe nimeni?
MINTI, toti ne milogim, toti facem ochii mari si zambetul mai putin evident, miscatul buzei de jos, privirea ajunge in pamant, o mai ridicam din cand in cand, nu vi se pare cunoscut?
Mie da, fac mereu mutre de genu'...am diverse motive
1.parintii : bani sau lasatul afara
2.colegii : teste, teme, "nu te duci si tu jos si imi cumperi si mie ceva? nu las bani :">"
3.profi : haideti doamna, nu mai siti ca in clasa a 5-a v-am adus cel mai frumos buchet de flori si ca in clasa a6-a am facut proiect fara sa ne spuneti dumneavoastra, din priprie initiativa.

Si tot asa, avem diverse motive si diverse obiective, insa uneori ne mai moare mutra "catel simpatic" si raman doar lacrimile care pot fi mortale :>, poţi sa plîngi la comanda? eu nu, da' o sa învăţ, da' pot sa par supărată [Gurane, fa-te si tu supărat!]

Trăiască sfantu' Milogeala, cine oare a inventat asta :X?

3 comentarii: