3 mai 2010

Inca una...

* poza : el e Ghita, un pui de sobolan, mai exact un cobai, este singurul sobolanel/soricel pe care tin in mana fara sa tin !

Cu ce sa încep, crezand mereu ca nu pot sa-mi spun părerea/opinia despre România datorită vîrstei si din cauza persoanelor care sunt mature/majore intr-un înţeles "mai mari"...care pot sa spună foarte frumos si uşor " TU? La vastă ta sa ai nervi?" "Da nenorocire ce eşti, am nervi, am nervi, am zis. Probleme?"
Bineinţeles ca nu am sa pot sa le răspund asa niciodată părinţilor mei, pentru ca în primul rînd sunt mai mari. Da, vesnicul "sunt mai mari si au dreptate"...oare cine?


De ce am inceput sa aberez iar?
Pentru Hotel Cişmigiu, glumesc, ascult Vama Veche - Hotel Cişmigiu...
Aberez pentru ca asta-mi place, asta ar fi un motiv, aberez pentru F*t-va în extremităţi, in 2000 a mai fost o "acţiune" de acest gen, acum avem puterea sa schimbăm ceva, pentru ca în caz ca nu v-ati dat seama [exista ProTv] e vorba despre uciderea cainilor maidanezi după străzi, nu am puterea sa fac mai mult decat sa apăs pe nişte butoane care împreună fac un "made in Ciaina"...tastatura, pe langa ura pe care le-o simt celor care lovesc animalele fără motiv
Nu ca sunt o mare iubitoare de javre, doar ca nu sunt pro cruzime, cu alte cuvinte revenim la strămoşi, oricum suntem consideraţi "oamenii cavernelor"...oare de ce?
Aceste animale nu au nicio vina ca sunt pe străzi, unica lor vina sunt acele "atace" frecvente...din acesta cauza am si o oarecare reţinere fata de "drăgălaşenia" lor, cu toate astea nu sunt de acord cu uciderea lor,plus ca dacă este sa te gandesti ca sunt atîta oameni ca arunca puii de pisica/cîine sau ce jivina mai au ei la ghena, eu sunt un prim exemplu, am găsit 4 pisici mici la ghenă, impreuna cu Ade, asta e alta poveste, chestia in sine e ca noi oamenii suntem cele mai josnice animale, da, mă simt, simteste-te si tu, animalule!
Iubesc pisicile, sunt animalele mele preferate, mi se par adorabile si din mai multe puncte de vedere.
Nu-mi plac rozatoarele, imi este frica de ele [soarecii, sobolanii]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu