29 apr. 2010

Rasfat!

*poza : cine, Domne, ştie ce nu am primit...copil trist! [own gaby]


Îţi place sa ti se facă toate voile, sa nu îţi fie interzis nimic si cel mai probabil nimeni, sa fi răsfăţat de toata lumea, sa fi cu alte cuvinte centrul lumii...Asta vreau si eu.
Răsfăţ nu e cun cuvînt mare ca lungime, e mare ca profunzime, e mare si e dorit de toţi, îmi doresc răsfăţ, vreau sa fiu răsfăţată, vreau sa rasfeti, nu tu...altcineva
Cu toate astea, sunt o răsfăţată, o mofturoasa cu mofturi, [cînt "
When the waves are flooding the shore
And I can't fïnd my way home anymore
Thats when I,I I look at you
I look at you
Yeah yeah..
Oh oh..."...sa-mi bag picoareleee...si tot asa]

Revenind, tu, mofturosule ce mofturi ai?
Da' ce ma intereseaza pe mine, te-am intrebat eu?
nuuu...
Ok, răsfăţ, rasfatual e atunci cînd cineva face tot ceea ce vrei si tu devi dependent de acel lucru, acel lucru se numeste răsfăţ, răsfăţ e atunci cand ai deja prea multe aberatiuni la creierasi, eu am asa ceva, am pretenţii, vreau multe si ofer puţine, consider nimic, nimic am zis...
["Banii melodie bani,
tragedie banii,
comedie banii
sunt la fel
bani ce culoare banii
se inmultesc cu anii
ce savoare banii
sunt la fel"...vreau si euuuu]


Eşti gata?
Da-ti jos chilotii!
...Trăiască aberaţia, fără ea nu as avea ce scrie aici..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu