14 mai 2010

Si cine spune?


Indubitabil, exact, logic, cuvinte des folosite de mine si care lasa un gust amar in urma dand impresia de o simpla aroganta.
Probabil, doar o persoana care nu ma cunoaste, chiar si asa nu cred ca exista acel specimen suficient de dotat mintal incat sa'mi inteleaga reactiile, sa ma inteleaga pe mine, deoarece nici eu nu ma inteleg.
Folosind cuvinte care nu sunt tocmai cuvinte din masa fundamentala a vocabularului arat ca sunt fraiera, sunt, oare de ce? Pentru ca uneori le folosesc in exces, aratand astfel cat sunt de aroganta, figuranta, incredibil de plina de mine.
Asta fiind eu, recunosc ca pun sentimente pentru orice/oricine, chiar daca nu merita. Plang din orice, plang la comanda, am fata de copil cuminte, insa nu sunt asa, sau sunt? In comparatie cu altii "da"!
Si...cine spune asta??
Eu!
Cine esti tu, ma rog?
Sunt cine am eu chef!

In alta ordine de idei sunt perfect normala, sau macar asa cred. Nu sunt genu' de persoana : traiesc in lumea mea, am id "pastile_colorate", nu iubesc cafeaua, nu fumez excesiv doar de dragul de a parea "interesanta", recunosc ca imi iubesc familia si nu bag chestii gen "tata e un comunist" doar pentru a parea la fel ca altii, nu spun ca sunt deosebita cand nu sunt, nu spun ca sunt ciudata sunt ca toti cei din jurul meu, sunt o copie, xerox.
Am invatat trei cuvinte in engleza si le folosesc in draci, doar, doar ma observa si pe mine cineva, what the fuck???
Sunt rockertita, de ce? Pentru ca asa a spus o fetita de 7 ani . [Copii mereu spun adevarul]
Da' de ce mama dracu vb despre mine?
Pentru ca e blogu' meu si fac ce vreau pe el :>...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu