16 mai 2010

Abureli .


Abureli, vorbesti cu cineva pe mess [zic] si incepi sa'i torni lucruri total neadevarat cu motivul "vreau sa par mai interesant", plictisitor, jumatate din lucrurile pe care le spui pe mess/net in general, sunt lucruri care nici macar nu te caracterizeaza, motivul ? Vreai sa pari mai interesant . Nu o sa neg...nici eu nu sunt ceea ce par, iar multe lucruri pe care le spun nu ma caracterizeaza, acest blog arata faptul ca am mai multe personalitati si nu stiu care dintre ele e cea care e cu adevarat a mea ...
Abureli, da, abureli, chestii pe care le spui fara sa gandesti, chestii pe care le spui si dupa te gandesti "de ce mama ei de treaba am zis asta?!"...dar niciodata cand minti nu ii spui respectivului prost care te-a crezut, ca ai mintit, ii spui in ultimul caz ca ai...glumit?
Ar mai fi si glumele, misto-urile pe seama unor personaje, unii sunt genu' "eu fac glume pe seama ta, tu sa nu faci glume cu mine, ca na, eu nu-ti permit".
Pozele dupa mess, cand faci cu cineva cunostinta, ai grija sa fie cat mai "originare" gugal, deviantArt, fais buc si tot asa , sau daca esti cat de cat bun/a, pui poze cu tine, dar sa fie cat mai "editate", mai bine facute, mai own-nate...
Bun, faza poze este gata si cea cu "glumitele", acum faza gigolo sau femeia fatala, ar fi o chestie gen : mama, am fost in ziua "x" la o petrecere mi-am tras'o cu jamatate din populatie, sunt jmecher!
Sau in cazul fetelor : I-am dat papucii, ce ratangiu, e cel mai popular din scoala si eu i'am dat papucii, oricum l'am inselat! [pe ton de manea]

Spunand astfel, lumea "virtuala" e plina de :
- intelectuali
-emo
-rock-eri
-bombe secsi
-barbati fatali
-englizii
-anti-manelisti
...etc.

***N'am gasit o imagine...

Un comentariu:

  1. Lumea virtuala e plina de smecheri intre 4 pereti si netliferi.

    Din toata lista mea de messenger , in jur de vreo 15 persoane au poze cu ei, restu', luate de pe deviantart, sau poze cu Guess Who , Armin sau mai stiu eu ce pula bleaga cu muschi. Recunosc ca si eu puneam poze aiurea, dar eu le puneam cand nu aveam cu mine, astia mai mereu au.

    PS: Poze care merg puse:

    http://isabellelorelai.files.wordpress.com/2009/03/peoples-masks-photo.jpg
    http://img.yuppy.ro/images/uploads/pinnochio%282%29.gif

    :D

    RăspundețiȘtergere