18 mai 2010

Tu numai scrii nimic pe blogu' ala?


"Ai renuntat la blog?" Daca nu ai scris 2 zile nu inseamna ca am renuntat la blog, motiv pentru care m-am hotarat sa scriu despre ceva. Despre ce?
Inca nu am gasit subiectul, bineinteles ca am sa aberez, eu aberez mereu, acum aberez, ma iubesc .
Iubesc tot ceea ce ma inconjoara, de ce?
De branza.
Am sa enumar totusi cateva fiinte/obiecte la care tin/ador/iubesc...
In primul rand iubesc culorile
*verdele : dupa cum stiti [unii ma rog, simtiti-va ma] e culoarea mea preferata [o am si la mess], imi place pentru ca e mereu vesela, agitata, proaspata si totusi nu e prea tipatoare .
*negru : e negru .
*alb : ma imbrac in alb, ma simt ca un inger ca mama dracu' .

Iubesc florile :
*Crinii : simpli, putesc frumos, sunt simpatici, sunt minunati, altceva? Sunt perfecti.
*Trandafirii : cele mai comune flori, dupa "basina-porcului", toata lumea iubeste trandafirii, mergi la o intalnire, ce primesti? Trandafiri. Sunt frumosi ce-i drept, insa nu ma impresioneaza . [injurati-ma sentimentalilor, romanticilor]
*Ghiocelul : floarea mamicilor, copiii nu au salariu, copiii au alocatii [pe care nu le primesc, bineinteles], asa ca ei cumpara ghiocei, sunt ieftini, draguti si miros frumos.
*Zambile : nume de tiganca/magar.

Iubesc animalele :
*Pisicile : sunt animalele mele preferate, motivul? Sunt perfecte, nu latra, nu musca, nu te umplu de bale, sunt minunate, pana lasa par si trebuie sa le schimbi nisipul .
*Cainii : da, cainii sunt minunati, nu suport javrele mici care latra ca proastele, imi plac cainii de talie mai inalta si Lucky.
*Pestii : poti oricand sa-i scoti in lesa.
*Caii : sunt minunati, ii ador .

Iubesc baietii
*timizi : pana nu incep sa se ascunda dupa tine cand vad un "dulau" [baiat mai mare, gen periculos]
*feminizati : pana nu-mi fura balsamul, oja si fardurile.
*plini de ei : pana nu ma compara cu Magan.
*sportivi : pana nu ma inlocuieste cu o minge.
*duri : pana nu se cerata cu prietenul meu cel mai bun pe motivul "gelozia"

Imi iubesc prietenele
*mereu langa tine : pana nu ma bat la cap sa le spun tooooaaate problemele
*Utilizatorul cu numarul 076....te roaga sa-l contactezi : pai sa ma pupi in varfu' degetului mijlociu, ce sunt eu? Banca?
*perfecte : ce moment poate sa fie mai penibil ? Ala cand prietena ta s-a incurcat cu cea mai buna prietena.

Imi iubesc parintii :
*aici sunt prea multe de spus, asa ca ma rezum asta .

Cam astea ar fi...
Bineinteles, iubesc mai multe chestii, dar prefer sa raman aici.

Un comentariu:

  1. ahhhh
    daa! sunt o sentimentala! ador trandafirii 8-> eu sunt un trandafir!:">
    stii e faza aia, ca desi miros si arata superb, au totusi spini :x

    RăspundețiȘtergere