31 iul. 2010

Partea a 3-a

[-Am zis sa fi la mine, dar nu la 9 dimineata, stii cat de crunta mi se pare dimineata...spuse ea incercd sa deschida ochii.
- Esti foarte lenesa, aproape ca ma molipsesti, se apropie de ea si ii inconjura usor soldurile pe la spate.]

Clarissa facu ochii mari :
-De ce, ma rog ? Somnul este singurul lucru pozitiv din viata mea.
- Ma ai pe mine, zise Jack.
- Si muzica mea, adauga ea.
- Muzica noastra, o corecta el.
- Eu scriu versurile, accentua ea. Si tot eu le cant.
- Si cu cine le-ai canta daca eu si baietii nu le-m sprijini?
Nu avea de gand sa-i raneasca sentimentele, numai ca stia ca acel grup nu insemna absolut nimic. Ea era starul oride de cate ori apareau la cate o petrecere, nu Jack si grupul lui.
Ea casca zgomotos si dansa putin prin gradina din fata casei.
O privi printre gene. Era o fire dificila, mai tot timpul il tinea in deruta. Ii placea foarte mult, chiar daca era suparata din cauza acelor legaturi de familie celebre.
-Vrei sa facem o plimbare ? o intreba el. Un hamburger ? [na ca stiu sa scriu, ce buna sunt >:)]
- Nu, multumesc, spuse ea trang de fusta scurta de blugi.
- S-atunci ce vrei sa facem ?
- Am avut impresia ca ai spus ca ai tai sunt plecati in week-end .
- Asa si e .
- Atunci de ce nu mergem inauntru sa facem ceva ? N-o sa te mananc.
- Mi-ar placea sa o faci, spuse el zambind si ridicandu-se de jos.
- Jack, ofta ea credeam ca n-o sa mi-o ceri niciodata.
Se intreba daca nu-l tachina, caci Clarissa flirta cu el din ziua in care se cunoscusera, cu trei luni in urma, dar, de fiecare data cand el facea o miscare, ea il indeparta .
- Hai, spuse el. Inauntru. Si o sa-ti arat cine cere .
- As vrea sa-mi arati camera ta, spuse ea.
Repede el se gandi daca nu era acolo ceva care sa-l faca sa se simta stanjenitor. Hotara in sine lui ca totul e in ordine.
Camera lui era intr-o dezordine totala, abia daca se mai putea zari podeaua.
- La naiba ! exlama ea . Eram sigura ca stai intr-o cocina totala.
Prinzand-o pe la spate, trecu mainile peste sanii ei mici, neacoperiti de sutien, sub triciul larg.
Ea nu-l respinse, din contra, statea nemiscata lasandu-l sa simta ceea ce dorise atata timp.
Eractia lui era gata sa explodeze, dar o vazu introcandu`se spre el .
- Vrei sa i faci ? intreba ea si ochii ureau neobisnuit de sclipitori.
Daca vroia sa o faca ? Ii iesea fum prin urechi de cand incerca sa para indiferent. In exterios era Domnu Rece, iar in interior era nervos ca naiba.
- Vrei? insista ea si ochii de culoarea umbrei i-i fixau pe ai lui,
- Da, izbuti el sa ingane.
- si eu, spuse ea tragandu-i tricoul incet, peste cap .


Va urma :> .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu