3 sept. 2010

Sunt rasista

Sursa : http://www.cocalari.com/ [poza]

Plecand de la : "sa fii alb si sa dai bani pe muzica de tigani?", m-am gandit sa scriu pe blog, bineinteles ca se poate sa va faceti o parere proasta despre mine, dar nu ma intereseaza, pur si simplu nu sufar rromii, si zic "rromi" pentru ca nu vreau sa jignesc ciorile.
Bun, am auzit foarte multe discutii despre faptul ca "nu toti sunt asa..."
E nu ?!
Ba toti sunt asa, asa au primit educatie, cand cauti un tigan unde`l gasesti?
R : la furat sau la cersit .
Sunt atatea posibilitati de lucru in Romania, de la r.e.b.u pana la muncitor cu sapa`n mana, cred ca este mult mai decent sa faci asta decat sa furi, sa cersesti, sa vinzi droguri, tigari etc.


Ce ma deranjeaza cel mai tare?

Daca e sa treci pe strada [mi s-a intamplat de nenumarate ori] e imposibil, mai ales daca sunt mai multi, sa nu-ti faca o remarca, gen : "fata, fata ai numar de telefon ?" "chiar daca as avea sigur nu ar avea credit sa ma suni", care-i urmatoarea replica? mama, decedatii mei, fundul meu...


Ti s-a intamplat sa gasesti mana unei specii de mamut urban bronzat la lustra, la tine in buzunar, geanta, etc. ? Ma rog..daca ai mai gasit`o .

Chestia e in felul urmator " Romania, romanii sunt hoti, inculti, needucati, prosti..mai si fura." Romanii ?! Tiganii, chiombule...


Mi-ar place sa fie ceva de genu` :

"uite`o cioara !"

PAC!!

" nu mai e cioaraaa!"
Ma, si stii care`i marea problema ?
Noi ii promovam, televiziunea ii promoveaza, cum sa chemi un manelar infect, semi-analfabet pentru a`i promova muzica, este ingrozitor.
Voi, astia care va dati mari romani, le ascultati muzica, va imbracati ca ei si sa va comportati ca niste ciori, cel putin nu mai ziceti ca sunteti romani, ciori improvizate .

7 comentarii:

  1. Chestia e ca cioricile astea s-au aciuiat la noi in tara ca deh,romanii sunt mai prosti.Oamenii astia nu au o tara a lor si sunt extrem de needucati.Am facut si eu o postare de genu' adresata unei colege de-a mea care e tiganca,cu riscul de a fi data afara din liceu. :))Oricum,daca postam lucruri de genu' din ce in ce mai mult,poate se va gandi si chioru' ala de Basescu la varianta cu impuscatu' lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ce inseamna facutul unei scolii pt un tigan ? iti zic eu infern....are de infruntat privirile rasiste de la oameni ca tine ...lipsa materiala...si majoritate inca se spala intr-o cada...tu ai incercat vreodata ? ar trebui sa ai o viata sa te nasti si tigan odata....vedeam femei de origine rom(tigan pe tiganeste) insarcinata fortata sa stea pe scari pt ca romanii pe care ii iubesti tu nu-i acorda nici unu un loc pe scaun...arpopo tigani fura din necestiate si nus exact daca am face o medie cati romani si cati tigani iti fac remarci proaste tie ...iti zic eu ia o gura de realitate...cunosc tigani care se pisa in sus in jos de 3 ori pe capul multor romani doar pt ca au principii si un caracter ce luceste in comparatie cu romani tai..apropo cati romani ai vazut sa adunea fiare ? cartoane ? sticle ? eu nu rpea vad in shimb surprind tigani de genul cu sutele...acum te intreb romani care nu fac nimic unde ajung ? cati tigani ai vazut tu sa vanda droguri grele usoare? ....iti zic eu am vazut de fiecare ...romani depasesc cu mult standardele...am vazut tigani cu liceul terminat cu chiu cu vai la fel ca un roman si se facea diferenta caci clientului nu iar place sa vb cu un tigan...si inca ceva...educatia o primesc de mici toti tigani sau nu o primesc....sa fim sinceri e mult mai usori sa judeci si sa scuipi decat sa incerci sa intelegi...romi romani nu exista...sunt toti oameni ...wake up

    RăspundețiȘtergere
  3. Observ ca tu ai vazut foarte multi tigani care dupa parerea mea sunt specii pe cale de disparitie, eu pur si simplu urasc tiganii si cu asta am pus punct [punct] am motivele mele, motive pe care bineinteles nu am de ce sa le scriu aici, tiganii sunt persoane lipsite de respect, disciplina si educatie, crede`ma , oricine are dreptul la scoala, macar 1-8...doar ca majoritatea prefera sa stea in fata blocului/cortului/ etc etc si sa sparga seminte . Existenta unor rromi cum ai enumerat tu este minima, foarte rar. Furatul nu este o necesitate, am surprins un pui de tigan intr`o piata din Bucuresti furand din geanta unu`i om, necesitatea aceea a insemnat pentru omul acela o pierdere de 500 de euro .

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac subiectele care le abordezi:)
    In legatura cu asta...pff....tigani's tigani
    asa au fost educati:sa fure,sa'si bata joc etc.
    nu mai e nici o cale de intoarcere in legatura cu ei.pun pariu;)fapta ii deja consumata.nu mai putem scapa de ei:-j

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa`i, problema majora este ca noi, romanii, ii acceptam si`i promovam .

    Multumesc >:D< .

    RăspundețiȘtergere
  6. Țiganii..țiganii se bagă în căcat, înjură, chiar ei sunt rasiști și n-au dreptul să zică de alții, sunt curvari/gagicari cum vrei, mai ales dat fiind faptul că strigă după fete pe stradă și astea.
    fiecare își găsește vreo 5 pițipoance, își ia 7 mașini sport, "d.alea dă boss B-)" fac muzică "dă cartier", au grija ca "gagicile" să aibe ață'n cur, fac câte 16-17 puradei pe an, se dau cu parfum la greu, își pun guler de Dracula să agațe curve, sunt mai "pă trend" cu Guță și Salam [specimenele principale, modelu' oricărui boss :x], sCrIu SoOpEr' JmEkEr TzOok La TiNe :X:X:X, și lista e lungă, plus că nu omite nici tona de gel din cap de face capu' tinichea, nici vesnicele tricouri roz, nici burta de 2 metri, nici nimic.
    Țiganii sunt boss, nu scăpăm de ei, deja au invadat planeta, mai au puțin și o cuceresc 8-|.

    RăspundețiȘtergere
  7. Menta : asa este, asta`i Romania, noi ii promovam .

    RăspundețiȘtergere