9 mar. 2011

Ce se intampla atunci cand nu mai e ?

nimic, nu se intampla nimic, cand nu mai e ...apare starea aia de lipsa, lipsa pe care inainte n`o simteai si pe care n`o intelegeai...pentru ca lipsa`i lipsa si asta e...de la un timp am vazut ca moritatea cunostiintelor mele vor relatii serioasa, bazate pe incredere si sinceritate, iubire si daruire, speranta, inceput, sentiment si nu in ultimu` rand...sex .
De ce pana sa ai o relatie nu incepe nimeni "vai ce dor mi`e de ex-ulesc, de cand nu l`am avzut, ai vazut cu cur are =p~ sfanta maica precista"...evident, nu, si nimeni...adica nicio fata normala n`o sa se mire de curu` unui baiar, asta fabulez eu doar...ca de obicei.
Atunci cand termini o relatie iti dai seama cat de proste sti si cat de ratard ai fost cand ai pus sentimente pentru un nimic, o scursura, un plex, un idiot prost, subdezvoltat, lipsit de ccea ce se numeste "sentiment", asta o spune cineva care este parasit, niciodata unu` care a dat papucii, ala care a dat papucii zice "nu ne mai intelegeam, consider ca asta e mai bine pentru respectivu`, nu vreaus a`l ranesc, nu eram demna de sentimentele lui sincere" NICIODATA ! Da` niciodata nu gandeste asta, spune doar ca sa para inimos si sufletis...da` e acelasi lucru, si si si .

Faza cu parasitu` si replica atat de evident "n`o sa ma mai indragostesc niciodata, imi bag putaaa" [plangand cu suspine]...bdufyer...frateeee, peste juma` de ora te`ai "indragostit de altcineva" pe sistemu`

1)Locatie : Chat FaceBook
Ora : 17:00

Ea : Cine esti ?????? De ce mi`ai dat add, vrei sa ma violezi?! o nuuu, nu face asa ceva !!
El : Mrrrr, `ai stiu ca ma vrei

2) locatie : Chat Facebook
Ora : 17:02

Ea : deci vrei sa fim impreuna?
El : pentru eternitate, iubito!

3) Locatie : Chat FaceBook
Ora : 17:04

Ea : mi`ai tradat increderea, dupa atata timp...ti`ai abtut joc de mine, de sentimentele mele...te urasc si te iubesc in acelasi timp!
El : Curva dracu`! m`ai inselat cu prietenu` meu !

2 comentarii:

  1. Stii ca ai bafta ca stai departe de mine nu? Ca tu nu esti batuta de inca bazai.
    BTW: gandeste-te ca acu ai trecut la alt etaj, si pe cineva s-ar putea sa deranjeze chestiutele astea :)

    Tony.

    RăspundețiȘtergere
  2. toni, tu nu m`ai bate, tu apreciezi ca ma exprim liber..asa ca nu incerca sa te dai cocos .

    RăspundețiȘtergere