7 mar. 2011

Pe sistemu : mori in cacat .

Am realizat ca majoritatea injuraturilor contin 3 mari categorii :
1. mame
2. morti
3. organe
Si ce credeti, toate cele 3 categorii formeaza o alta injuratura. Si eu injur, si nu sunt mandra de asta, fu...asea .
Evident, toti injura, toti jignesc, toti ii fac pe altii asa cum sunt ei...si eu fac asta, pentru ca si eu fac parte din gruparea aia suspecta "toata lumea" [logica :O] .
Consider ca toti avem o injuratura preferata, o chestie pe care o zicem cand ne enervam...ar trebui sa dau exemple ? da...o s`o fac si o sa ma simt ...satisfacuta si malefica, tipic .


1. Sa moara pestii mei
2. Sa`mi tund broasca
3. Sa`mi bag obiectu` muncii
4. Le ai cu tinutu`n mana, tinea`mi`ai madularu`n palme..
5. Tuna`r`ar si fulge`r`ar tunetele si fulgerele
6. Da`r`ar sa dea in grijania si ceapa ma`tii
7. Sa`mi bag dick-ul .
8. asta`i a mea : Iisuseeeeee!
9. Mori in cacat/ de ziua ta/ de craciun.
si as putea continua, maica`ta ce mai face :>, mai intreaba de mine :>:> ?

Injuraturile sunt ceva nativ, cum e desfacutu` sutienului...luatu` de buci, sarutul si tot asa, nimeni nu invata astea, astea vin pe moment, ori esti bun la asta..ori nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu