12 mai 2011

Se poate spune si asa.

De ce atunci cand cineva are o relatie ratata tre` sa fie si restu relatiilor compromise. Adica..bun, poti sa fi suparat..o perioada, dar asta nu inseamna ca tre` s ate rezbuni pe restul persoanelor cu care vei fi pentru o relatie care s`a terminat urat ...daca am face toti asa am avea doar relatii de suprafata .


Cel mai urat e ca fix eu m`am gasit sa vorbesc despre asta...dar o sa ma schimb, iar idiotu` ala care a spus "nu poti sa te schimbi asa..pur si simplu, tre` sa treaca ani", uite eu sunt mai rapida. De azi ma schimb. De azi fac ce vreau. Bine..nu de azi..de maine. Am nevoie de pregatire .


Cel mai aiurea e cand trebuie sa renunti la tine pentru ce ti`a facut cineva, si problema e ca nu vrei..dar parca acea parte buna din tine a plecat odata cu acea persoana...ci nu prea mai ai cum s`o iei inapoi. Cred ca asta`i pactul unei relatii. Daca te atasezi ajungi ca ultimu` prost.


Legat de atasat...de ce atunci cand ai o relatie tre` sa iubesti, s ate ti la acea persoana, sa te atasezi de ea/el...pentru asta exista animale de companie. Caini .


Dar asta nu inseamna ca nu poti sa ai o relatie bazata pe sentimente, sinceritate, iubire si alte cacaturi de genu`. Cred ca inainte de astea tre` sa existe incredere, altel...ajungi ca restu` prostilor sentimentali.


Cred ca m`am contrazis si iar, si iar in postarea asta..in fine, fetele sunt complicate :D .

In concluzie fostii put.


2 comentarii:

  1. la 16 ani trebuie doar sa visezi sentimente. Si da, fostele nu put, sunt curve (aka teribil de bune la pat).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce le stie Toni. Dar concluzia e geniala.

    RăspundețiȘtergere