9 mai 2011




Cum scap de frustrari ?



complexe, preconceptii, idiotisme, ganduri rele, pesimism, incredere ?







Cum ??







Cum cacat sa ma schimb? Chiar imi doresc asta, vreau sa ma schimb...vreau sa fiu aia care nu vorbeste cu nimeni, vreau sa fiu aia care are incredere`n ea si nu`i pasa de restu`, vreaus a fiu aia care are note peste 7, vreau sa fiu ce`am fost .







Mi s`a zis in ultimu` timp ca m`am foarte schimbat, nu zic ca nu`i asa..pentru ca pentru prima data`n viata am crezut ce mi s`a zis si am zis in sinea mea : Da ba, asa e! Prostu` asta chiar are dreptate, dar daca el e prost si stie ceea ce art trebui sa stiu eu..atunci eu cum mai sunt ?







Cum cacat scap de frustrari ? De ce plm traiesc in trecut? De ce depinde de altii ca sa fiu fericita? De ce nu pot mai mult? Cand am renuntat sa fiu eu ? Cand...







Vreau sa cred ca eu sunt aia care fute viata, nu ea pe mine...NU !. Nu vreau sa cred ca sunt mai prejos decat altii...chiar nu vreau, dar poate incapatanarea unora`mi arata cat sunt ei mai buni fara de mine.







Ma simt frustrata, pentru ca nu mai sunt cum credeam odata ca sunt !.

3 comentarii:

  1. Hai ca incepe sa-mi plac de tine. Primul pas spre schimbare e recunoasterea fata de sine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am incercat atat de mult sa uit anumite lucruri incat chiar am reusit,dar in acelasi timp uit o gramada de alte lucruri.Ca de exemplu ce am facut acum 2 minute. :)) Dar e mult mai bine asa.

    RăspundețiȘtergere