11 iul. 2011

Fetelor,nu mai vreau sa vad buci :).



Care`i faza cu pozele semi-nud pe fais buc? Adica eu inteleg lipsa persoanelor care te plac pentru ceea ce esti, dar totusiiiii .



M-am saturat sa vad buci, sunci "plate", tate "sculate" la viata de push-up. Cred ca perioada asta ar trebui atribuita varstei de 12 ani, cand toate pipitele se vad plate sau invers si complexate si simt nevoia unor pareri pozitive legate de corpul lor, evident asta nu ajuta cu nimic, dar ele continua si uite asa apar pedofilii.



Continuand, iar cand apare persoana aia, care le zice pe fata, gen "daca nu`ti faci poza la cur nu te simti bine?", ele iau foc. Bineinteles, exista si masculi care`si pozeaza patratelele inexistente...deciiiiii.






Deci in concluzie, nu vreau sa mai vad bucus, am si eu.

Un comentariu:

  1. Tocmai de-aia nu mi-am facut cont de Facebook.Si ghici ce : am o viata excelenta fara. <3 :))

    RăspundețiȘtergere