28 apr. 2010

Reflexe de mogli, am zis!


Bineinţeles, am tupeu si nu îmi e ruşine sa recunosc, am inspiraţie cînd îmi e somn...
Titlul, oare cine, nu dau nume, oarecum ai tupeu sa-mi răspunzi cînd nu mă cunoşti, oare cum ai puterea sa fi asa prost, oare cum ai puterea sa imiti toate vietăţile junglei, oare cum?
Am ajuns sa cred ca "a avea curaj" a ajuns sa fie ceva gen "a avea lipsa grosimii obrajului" adică nesimţire, nu ai cum sa nu te simţi, culmea nesimţirii.
Mogli, a fost crescut în jungla, potrivit poveştii, iar unii au crescut in jungla oraşului, în jungla plină de jeg, nesimţire, animale care mai de care sălbatice, lipsa de bun simt, agramatii peste tot, oameni care scriu "imbrac" cu "n" nu cu "m", dar asta e alta poveste , oamenii adică animale, care nu sunt în stare sa facă un liceu, minimum minimorul si au tupeu sa ceară mai mult, oameni care au ajuns sa iasă în strada după ani buni de studii, iar acei oameni, oamenii care ne suporta pe noi [elevii] sunt ei vinovati ca au ajuns toate progeniturile la scoală?...ce pot spune? Reflexe de mogli...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu