25 apr. 2010

Turma 1,2,3,4,5...


Turma, eu cand zic turma ma gandesc la o multime, o multime care reproduce ce face alt specimen din aceeasi multime, ma gandesc la oi.

Cand zic turma, ma gandesc la un loc aglomerat, ma gandesc la oi.

Exista multe expresii legate de oi...

poza de grup - poza stil turma

baiat obisnuit - inca o oaie la turma

esti destept ca o oaie - oaia fiind considerata una dintre cele mai proste animale

tara de oieri - Romania

nenea Gigi - fondatorul oierimii
oaie - bani
...Si lista ar putea continua, din pacate eu nu mai am inspiratie.
Ne-am obisnuit sa-i criticam pe cei care ies din acest spirit de "turma" si fac ceea ce vor, au stilul lor si asculta ce muzica vor ei, nu asculta "turma" be he he...Romania, a devenit o torma, in care oierii sunt aia care isi permit sa spuna : "copii poarta pijamale cu Superman, Superman poarta pijamale cu mine!"[gigi in cazul nostru]
"Daca tu ai un leu si gigi tot un leu, el are mai mult ca tine"
"Daca ai o prietena nu este pentru ca te place, o ai pentru ca lui Gigi nu ia placut de ea"
"Gigi nu face flotari, flotarile se fac pentru el"...Si lista ar putea continua, dar nu mai am memorie suficienta pentru a-mi aduce aminte toate exemplele de acest gen.
Daca ai 10 oi poti spune ca...esti inteligent, nimeni pe ruta a 100 de metri nu are 10 oi, cel mai probabil 10 neuroni ramasi in viata. Nu-i asa ca atunci cand pentrecei 8 ore pe zi la gradinita fetitele pe ruta a 4 scaune iti erau gagici sau foste gagici? Mare gagicar te-a facut ma-ta!

^Nu fi o alta oaie, fi o persoana,
Nu fi un alt Gigi, fi tu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu