6 mai 2011

Ne place, place, place!.




Da, va place...o sa ma abtin ce [pla] va place . Habar n`am de ce pula mea abreviez organe. Tu n`ai ?! N`ai.









Am observat ca`n ultimu timp scriu decat atunci cand am o faza aiurea sau mult prea buna. Acu` realizez ca fiecare om are langa o persoana de tot cacatu`, adica plm...fiecare om are o parte rea, doar ca unii o arata mult prea mult.




Ex ? Curvele .







Curvele reprezinta pentru mine ...ceva gen politica. Daca nu poti s`o futi tu pe ea te fute ea pe tine, si nu, nu`i o partenera prea buna . Nu ca as avea ceva impotriva curvelor, cel putin atata timp cat nu`si arata fata de SuperSlut..e totu` perfect, adica na..toate fetele sunt curve, doar ca unele tin partea aia mai ascunsa .


Majoritatea oamenilor au inteles ca atunci cand ai o persoana de genu`n viata lor tre` sa le calci in picioare, sa treci peste ele si sa le arati ca tu in relatia asta esti CURVA. Esti ala care conduce, iar persoana care te enerveaza e un rahat si tre` sa faci sa`i arati si lui/ei asta.


De maine eu o sa fiu curva aici . :)

5 comentarii:

  1. Stii care-i faza? Curvele sunt cele mai bune partenere de sex; experienta isi spune cuvantul. Nu mai abera despre chestii care nu le stii, mai ales atunci cand nici tie nu-ti place ca cineva sa faca asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba, sincer. Si mie`mi place sa aberez si, deci, imi place cum abereaza altii. Acu', fiecare interpreteaza cum vrea, eu nu cred ca la sex se referea cand vorbea despre cat de bune partenere sunt curvele..

    RăspundețiȘtergere
  3. D-aia suntem in cacat ca toti aberam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, nu "aberam" despre sex. Aberam despre persoanele care stiu sa distruga persoanele incomode din jur.

    Si nu, nu aberez despre lucrurile pe care nu le stiu, aberez despre lucruri pe care le simt. Draga toni, ai inteleg ideea total gresit !.

    In plus, asolut tot blogul, fiecare postare, cuvant, litera, virgula au legatura cu starea mea din acel moment .

    RăspundețiȘtergere