5 apr. 2010

Ce inseamna?


Acum cateva saptamani vorbeam cu cineva pe mess, si folosea un emoticon care pe mine ma enerveaza foarte tare, si ma tot gandeam ce inseamna fiecare :
:) = zambet patetic de jigodie
;) = genu' care spune mereu "vezi ca am dreptate"
;)) = "cochetez cu tine boule..."
8- = "sincer, nu ma intereseaza"
:D = a gresit si acum isi da' seama
:(( = cica plang sau vreau sa te impresionez
:( = sunt suparata fleasca
:)) = esti amuzant
=)) = gluma ta ori e tare ori ma enerveaza
:X = ahh' ce bun e ala/aia...sau depinde poate e un obiect,fruct,melodie
:"> = ma impresionezi bre'
;;) = mda, sincer nu prea ma intereseaza
: = esti ciudat/a, rau :
:* = cioc de rata
:-"= am facut eu asa ceva???
:> = marlan
8-> = genu' visator care vrea prea mult de la viata , gen : tigara ei de viata 8->
:-s = daca nu faci ce vreau eu ma dau cu curu' de pamant
[-( = nici intr-o mie de ani, ever draga ...

Cam astea imi sugereaza mie ceva..daca mai stiti voi mai scrieti :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu