5 apr. 2010

La tara!

Am fost de Paste la tara.



La tara am aflat multe si am incercat sa le inteleg mentalitatea :).






Cam asa ar incepe un text in abecedar, dar chiar asa s-a intamplat in cazul meu, am fost la tara, am mers la Inviere, bineinteles conditiile sunt mizerabile, mori de frig si nu ai scaun, dar lasand astea la o parte am fost nevoita sa ma trezesc la 8(tata te killuiesc :) ) si m-am bagat in pat la 5...dar ma rog, a doua zi am fost la padure, ca la padure pnm: patura pe jos, manele, gratar, bere, glume si alte rahaturi de genu...






La tara am aflat multe lucruri, l-am cunoscut pe iedul Becali















La tara am aflat si eu ca un pod nu se poate reconstrui nici dupa 2-3 luni...











Dar am aflat ca la tara sunt peisaje minunate pe care conditiile,facilitatiile,parcurile si toate fast-food-urile nu le pot inlocui


* pe care, din pacate, telefonul meu le deformeaza groaznic...
Tara este un loc minunat daca sti sa o apreciezi sau daca stai doar o zi si ai wc :)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu