9 apr. 2010

* Ce parere ai despre blogul meu?


1.^_^live.U'r. fucking...life: Buna!
^_^live.U'r. fucking...life: ai putin timp liber?
iulia .: da
iulia .: zi
^_^live.U'r. fucking...life: poti sa te uiti la blogul meu
^_^live.U'r. fucking...life: si sa-mi spui ce parere ai
^_^live.U'r. fucking...life: adica ce ai schimba
^_^live.U'r. fucking...life: ce nu-ti place
iulia .: m'am uitat si ieri si azi si e foarte dragut...ma uit pe blocurile tuturor de la mn din lista
iulia .: tot e ok
^_^live.U'r. fucking...life: a merci
iulia .: mie nu`mi place ca am monitoru prea mic si tre sa dau scrol
^_^live.U'r. fucking...life: da' asa e ok
^_^live.U'r. fucking...life: ai schimba ceva la el
iulia .: nu culorea..toate's negre..
iulia .: mi'a placut aia cu replicile
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: ma bucur
iulia .: si ai gresit
iulia .: cateva cuvinte
iulia .: la aia
iulia .: cu
iulia .: ce 'mi isnpira
iulia .: smiliurile
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: stiu, sunt prea grabita
iulia .: atat
^_^live.U'r. fucking...life: merci maxim

2.^_^live.U'r. fucking...life: poti sa te uiti la blogul meu
^_^live.U'r. fucking...life: si sa-mi spui ce nu-ti place
^_^live.U'r. fucking...life: adica ce parere ai
Deejay Klau: da
Deejay Klau: scoate textele alea lungi din dreapta
Deejay Klau: adica lasal numa primu de sus
Deejay Klau: si partea de jos de la blog e cam mare..
Deejay Klau: la unele postari e spatiu liber prea mare...intre postari ma refer...
Deejay Klau: cam atat
^_^live.U'r. fucking...life: da' asa iti place cum scriu
^_^live.U'r. fucking...life:
Deejay Klau: da
^_^live.U'r. fucking...life: merci

3.^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: da' asa iti place ceea ce scriu
^_^live.U'r. fucking...life: ?
How Could U ??: ...e super
How Could U ??: deci sincer..calumea
^_^live.U'r. fucking...life: merci
^_^live.U'r. fucking...life: astea le postez pe blog
^_^live.U'r. fucking...life: fac un fel de nu stiu
^_^live.U'r. fucking...life: sa vad ce zic toti
^_^live.U'r. fucking...life:
How Could U ??: sondaj
^_^live.U'r. fucking...life: da
How Could U ??: ...ai tai sa fie!
How Could U ??:
^_^live.U'r. fucking...life:
How Could U ??: in fine...genial blogu`
How Could U ??:
How Could U ??: bv...
^_^live.U'r. fucking...life: merci maxim

4.^_^live.U'r. fucking...life: farrah, ai putin timp liber
^_^live.U'r. fucking...life: ?
*.farrah.* .: e urgent
^_^live.U'r. fucking...life: nu
^_^live.U'r. fucking...life: ?
*.farrah.* .: stai sa mananc
^_^live.U'r. fucking...life: imi fac o chestie pentru blog
^_^live.U'r. fucking...life: ok
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: pofta buna
*.farrah.* .: asa. zi.
^_^live.U'r. fucking...life: fac un sondaj
^_^live.U'r. fucking...life: si vroiam sa te intreb ce parere ai despre blogul meu
*.farrah.* .: hmmm... promitator
^_^live.U'r. fucking...life: ce ai schimba la el
^_^live.U'r. fucking...life: ?
*.farrah.* .: pfff... chiar nu stiu
^_^live.U'r. fucking...life: da' e ok asa
^_^live.U'r. fucking...life: iti plac subiectele
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: ?
*.farrah.* . is typing...
*.farrah.* .: in general,da
^_^live.U'r. fucking...life: merci
^_^live.U'r. fucking...life: si scz de deranj
^_^live.U'r. fucking...life:

5.^_^live.U'r. fucking...life: Buna!
^_^live.U'r. fucking...life: ai putin timp liber
^_^live.U'r. fucking...life: ?
Alexandra .: hey
Alexandra .: da citeam niste bancuri
^_^live.U'r. fucking...life: fac un sondaj pentru blog
^_^live.U'r. fucking...life: si vroiam sa te intreb ce parere ai despre blogul meu
^_^live.U'r. fucking...life:
Alexandra .: care blog? o.o
^_^live.U'r. fucking...life: da click pe sts meu
^_^live.U'r. fucking...life:
Alexandra .: asa. am terminat de citit
Alexandra .: deci ai ceva. continua.
Alexandra .: imi place
^_^live.U'r. fucking...life: merci

6.^_^live.U'r. fucking...life: tre sa te caut tot eu, deci
^_^live.U'r. fucking...life: ai putin timp liber
^_^live.U'r. fucking...life: ?
PyCIu a.K.a MoarteaAlba: am
^_^live.U'r. fucking...life: asa,deci
^_^live.U'r. fucking...life: poti sa doi un clik mic pe sts meu
^_^live.U'r. fucking...life: ?
^_^live.U'r. fucking...life: dai*
^_^live.U'r. fucking...life: mama ei de romana
PyCIu a.K.a MoarteaAlba: as
PyCIu a.K.a MoarteaAlba: asa
^_^live.U'r. fucking...life: si sa-mi spui ce parere ai
^_^live.U'r. fucking...life: si ce ai schimba
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: .
PyCIu a.K.a MoarteaAlba: exista about me si despre mn
PyCIu a.K.a MoarteaAlba: sa dispara unu

7.^_^live.U'r. fucking...life: Buna!
^_^live.U'r. fucking...life: ai putin timp
^_^live.U'r. fucking...life: ?
SyKa CRazY: da
SyKa CRazY:
^_^live.U'r. fucking...life: ok, ce parere ai despre blogul meu?
SyKa CRazY: foarte buna
SyKa CRazY:
^_^live.U'r. fucking...life: e buna deci
SyKa CRazY: da
SyKa CRazY:
SyKa CRazY: imi fac si u unu acuma
SyKa CRazY: da nu gasesc nume
^_^live.U'r. fucking...life: ok, serios, ce ai schimba la el, iti plac subiectele
SyKa CRazY: mdea
^_^live.U'r. fucking...life: in putza presei
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: ar fi un nume
^_^live.U'r. fucking...life: cu rezonanta

8.^_^live.U'r. fucking...life: ai putin timp liber
^_^live.U'r. fucking...life: ?
Rude Bwoy: da
Rude Bwoy: zi
^_^live.U'r. fucking...life: poti sa imi spui ce parere ai despre blogul meu
^_^live.U'r. fucking...life: fac un sondaj de opinie
^_^live.U'r. fucking...life:
^_^live.U'r. fucking...life: ce ai schimba
^_^live.U'r. fucking...life: si nou alte rahaturi
Rude Bwoy: am citit cateva posturi
^_^live.U'r. fucking...life: ma rog*
Rude Bwoy: si e ok
^_^live.U'r. fucking...life: ce ai schimba
^_^live.U'r. fucking...life: ?
Rude Bwoy: mie chiar imi place
Rude Bwoy is typing...
Rude Bwoy: nimic
^_^live.U'r. fucking...life: merci maxim si grav



Parari despre blogul meu :X

Un comentariu: