6 apr. 2010

Replici de agatat Baieti


Replici pentru agatat fete sunt foarte multe, dar pentru agatat baieti mai putine, eu am gasit cateva, sper sa va amuze :
1. Sunt destul de draguta pentru tine sau trebuie sa mai bei? (faci cinste?)
2. Scuza-ma, ai un ceas? vreau sa stiu sigur minutul in care m-am indragostit de tine. (nu merci!)
3. Te chama Gillet? pentru ca esti perfect barbatesc (Wroooong, ma cheama Ovidiu!)
4. nu sunt cea mai draguta fata de aici, dar sunt singura care vorbeste cu tine. (din pacate!)
5. Ce mai astepti? Agata-ma! (Scuze, dar mi-am uitat undita acasa.)
6. O sa ma saruti sau trebuie sa mint in jurnal? (Minte-ma, dar minte-ma frumos!)
7. Nu stiam ca exista Fat-Frumos...(nici eu!)
8. Stiu sa gatesc, fac curat, o sa am grija de copii si o sa ma angajez! (Felicitari!)
9. Permite-mi sa ma prezint, sunt noua ta prietena! (sa mori tu?)
10.Crezi in dragoste la prima vedere sau trebuie sa mai trec inca o data? (iar,inca o data, again, nu merci!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu