12 apr. 2010

Aberez :| !


Blogul meu, ce scriu in el,tot ceea ce fac este o aberatie. Ratiunea si gandirea mea sunt si ele aberante.
Despre ce scriu in blog, am un subiect anume?
-Nu! Aberez, doar...

Gandindu-ma mai bine, am realizat ca eu nu aberez, nu fac nimic aberant, scriu doar ceea ce imi trece prin minte, bineinteles ca in secunda trei mi-am pierdut ideea care parea foarte buna si care ar fi putut parea un post mai mare si astfel ajung sa aberez iar si iar si iar...seara, inainte sa ma culc, sa adorm sau cum vreti voi...ma gandec la ceva dragut si atunci TROSC!!! imi vin toate ideile...si nu ma mai ia somnu', uitati-va cu atentie, chiar acum aberez! Aberez mereu, cred .
Aberatii.blogspot.com
Sunt frumusel,
Sunt frumusel,
Sunt frumusel ,
Sau mai rog frumusica in cazu' meu :))
Eu aberez,
Eu aberez,
Eu aberez, prea mult as zice

Azi cica am jucat volei, volei este un sport care cere prea multa atentie, oricum intr-un meci de 10 minute imi iau vreo 3-4 mingii in cap , imi sar ochelarii, ma doare nasu' si aberez .

Un comentariu: