15 apr. 2010

Big Girls Don't cry!

Asa se numeste o melodie pe care o iubesc, si care este un motto pentru bine, fetele mari nu plang [baietii mari nu plang, este originalul], ma incurajeaza si atunci cand vreau sa plang si nu stiu ce sa fac ca sa ma abtin ascult melodia asta.
Bine, nu am scris asta pentru melodie, ideea in sine este ca nu trebuie sa plangi pentru toti pulifricii [scuzati-mi cuvantul :">], dar am sa mai scriu si despre sentimentele sincere pe care le aratam persoanelor la care tinem.


Sentiment

*Sentimentul este proces afectiv specific fiintei umane.
**Sentimentul este facultatea de a simtii, de a cunoaste, de a aprecia ceva.Constiinta.

Ai sentimente pentru o persoana pe care nu o cunosti?
-depinde de cretinitatea ta
-depinde de corasonu' tau :X
-depinde de puterea sentimentelor pe care ti le provoaca acel specimen

Ex : L-am vazut pe unu in statie la tranvai si m-am gandit la el o intreaga saptamana.

Ai sentimente diferite fata de prietenii, iubitul/iubita, parintii, animalul de casa, persoanele dupa strada, profesorii, colegii, jeg-urile si tot asa .

Frate, eu aberez acum...mai aberez mult? nu stiu :X...
Ai sentimente si pentru obiecte, eu imi iubesc hainele...

In concluzie ai sentimente pentru tot, iubesti chiar si copacu' la care isi face nevoile ciobanescul carpatin a lu' vecina'tu ;;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu