11 apr. 2010

Complexata,eu?!


"Nu ai complexe, nu esti om."
Alexandra.
Am eu complexe?
...probabil ca da sau poate ca nu...
Mama zice ca am...
Eu zic ca nu, sunt doar nemultumita de felul in care arat...este normal
Sau nu?

Dar...oare de unde am acele complexe?
...sunt persoane in jurul meu care ma fac sa ma simt aiurea in pielea mea
[Prima data am vrut sa scriu despre Statiunea Borsec...da' m-am razgandit, nu sunt suficient de matura pentru a aborda un asemenea subiect, mai bine aberez, asta e un talent de-al meu (B.s jr. stie :X:X)]

Complex = [definitie din DEX]- dar nu am gasit :|...

Sunt dezordonata, incerc sa-mi recitesc postu'[sfat de la Fabian]...si ma uit parca in scarba, pentru ca nu stiu sa fac un post calumea...plin deee...de toate

Si asta este un complex?
Faptul ca ma simt dezordonata?
Adevarul este ca parintii mei mereu mi-au spus ca sunt prea dezordonata pentru o fata...

Prefer sa arat asa decat sa fiu pupata-n cur!

3 comentarii:

  1. E bine ca ai puterea sa iti depistezi si sa recunosti complexele..Ca nu ai incapatanarea aia stupida a copilului care vrea sa creada ca poate fii perfect.Eu una o am si dese ori imi foloseste, dar sunt si momente in care`mi doresc sa fii putut spune ca sunt un amarat de om, un `limbric` la fel ca toti ceilalti.

    Este foarte important, si ma bucur sa vad asta la tine, faptul ca scrii din suflet, ca nu folosesti randurile astea doar ca sa`ti ascunzi dupa ele adevarata personalitate, ca esti lucida si sincera cu tine.

    Bafra mai departe! >:D<:* max!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult :* >:D< hug maxim :* !

    RăspundețiȘtergere
  3. Complex de inferioritate.L-am avut. :))

    RăspundețiȘtergere