17 apr. 2010

Aia pe care ii iubesc maxim :X:X


->Ea e Rucs, cea mai noua prietena a mea, e o surioara mai mica :X, e o dulceata de fata si o iubesc maxim, este sensibila si ma hug-uieste maxim >:D<, te iubesc pentru ca esti surioara mea mai mica si desteapta cu o inima uriasa :X
5 mk















[roscata]
Miky, mami mea de cand eram mica :X:X, o iubesc maxim pentru ca mereu e langa mine si pentru ca este o prietena adevarata

Fabi, este cel mai bun, cuminte, linistit, destept si cel mai bun prieten pe care il poate avea oricine, e genul de persoana matura care te face sa razi cand esti suparat, care stie sa-ti spuna un lucru in momentul potrivit si care are ceva cu parul meu ;;).

Ade[Alice], este cea mai tampita, nebuna, de incredere, energica, gica contra persoana in viata, este genu' de persoana "pitic hiperactiv", o iubesc pentru ca este prietena mea, este o persoana de incredere si pentru ca e Ade :X.

Iuly, o iubesc pentru ca are mereu ceva de zic, ii zice lu' profu de mate ca pute, ii zice lu' profa de romana ca are probleme la mansarda si nu ii este frica de ce se va intampla, o iubesc pentru ca ma consoleaza cand am nevoie si nu ma freaca la icre sa-i spun de ce sunt suparata.

Maria, este o persoana de incredere, este fufi a mea si o iubesc maxim, o pot numii fara sa-mi fie teama sau lipsa de incredere "cea mai buna prietena ever", pot sa am incredere in ea si sa-i spun mereu ceea ce am pe inima, pot sa tip la ea fara sa ma astept ca o sa taca si nu o sa'mi zica nimic, din contra o sa tipe si ea la mine si o sa ma faca "proasta"...

Marius, cu toate ca mi-a suflat in lumanare in noaptea de Inviere pana m'au apucat toti nervi, are si el un loc aici, pentru ca este o persoana deosebita si pentru ca este de gasca si pentru ca atunci cand vreaus a vb cu el imi baga scuze de genu "imi fac tema, dnd"

Alina, daca ar puteam ar vorbii la telefon toata ziua cu mine, o iubesc pentru ca este nebuna si pentru ca are mereu un servetel pentru mine cand plang :X.

Valy, este colegul meu de banca, o sa-mi iau un mare capac cand o sa vada ce poza am pus, da' eu tot il tin aici :>.

Guran[Guru, Guri] este un vanator de muste inrait, este un porcoman, este un blond get pe get, da' tot colegu' meu bun ramane...

Niki, imi este ca un frate, stie sa ma asculte cu tpate ca da sfaturi de cacat, ramane un prieten bun >:D<. Adre, hug maxim >:D<, este cea mai scumpa, draguta persoana in viata, ai ce discuta cu ea si ma hug-uieste maxim >:D<, este cea mai buna prietena virtuala :*:*:* Dani[fratele meu], este cel mai bun frate, mai are si el momentele lui, da' cu toate astea nu as schimba nimic la el, il iubesc mult si este cel mai bun, cel mai dragut, cel mai scump frate din lume :*:* >:D<>:D< :* Dani[wonder, costel] este un fel de tatic al chat-ului, mereu vorbeste cu mine cand am o problema si imi da sfaturi >:D<>:D<

7 comentarii:

  1. si Leana te ubeste maxim de maxim :X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Dani! Ah, e prima data cand il vad! Dragul de el >:D< Cine se mai chinuie ca el sa imi retina numele?:)) nimeni! hug, Dani, hug!>:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Faby, ti se vede un sfarc :"> ...=)):)):)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba netinand cont de asta , a fost genial pe sus cu parasuta :)) ...Deabia astept sa vad ce o sa ma astepte in armata :X ...pt. aia noi pe blog is ala cu vesta de salvare pe fundalul albastru ...adminul http://talente-romanesti.blogspot.com !!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce sa zic, iti faci reclama pe blogu' meu :x, indubitabil, ce sa zic, uite lume ce se lauda ca a intrat la militar si eu am picat >:P, sa'ti fie rusine!

    http://talente-romanesti.blogspot.com , merita vizitat, iti fac reclama pe blogu' meu >:P!

    RăspundețiȘtergere