13 apr. 2010

Am ramas eu in urma...


Dupa ce citesti postul asta te rog sa-mi dai definitia de comunista* .

Romania sau oricare alta tara, a ajuns in ultimul hal, de ce?
Din cauza proceniturilor care la 14-15 ani se dau "smecheri" ca stiu sa tranga-n piept [nu zic ca nu am facut-o si eu si spun ca nu as mai lua, este un moft, o "fita", ceva la care poti renunta cu vointa, este un nimic], se lauda ca pot bea 2 beri si dupa se pot da mari ninjalai, se lauda ca la 14-15 ani se babardesc, se lauda ca la 14-15 ani sunt corigenti la 5 materii si isi pierd vremea in mall[ cu toate ca nu cumpara nimic :">].

Zile trecute era pe chat [hug Adrenalin3 >:D< maxim], si am primit un pumn virtual si verbal de la o fetiţă de 13 ani "Nu vezi ce atitudine învechită ai", bineînţeles ca nu a sunat asa pentru ca în context apărea caractere care nu îşi avea locul, litere în cuvinte si cuvinte noi, ce nu apar în DEX [dicţionar explicativ al limbii romane]...litere pe care cred ca le ştiţi cu toţii si care apar tot mai mult în textele noastre "y", "k", "sh", "tz"
M-am gîndit sa scriu nişte cuvinte modificate de ... noi :
eo = eu, urăsc "eo"
K = ca, cu
yo = eu [yo_yo]
fatza = fata
shi = si
ji = si
pwp = pup, cred :-??
papusha = păpusă
boy = băiat
girl = fata
amn2 = amîndoi
hy = hi adică buna

Am scris si cîteva cuvinte în engleza monzolite sau nu...pe care toţi copii le cunosc si le folosesc în draci :)
Am scris si prescurtări de cuvinte pe care, am ajuns la concluzia, ca sunt un fel de cod pentru părinţi...

*Sa scrii corect este o fita.*

3 comentarii:

  1. Daca ma vedeai pe mine cum scriam acu` 1 an sau 2, te lua durerea de cap :))..sincer, pe mine chatul ala m`a cizelat :))
    Si..Hug max de la Adre >:D<:*:*:X

    RăspundețiȘtergere
  2. mah, ok, dar nu sa scrii in prostie asa, sa iti fie greu sa iti intinzi inca 2 cm degetul sa pui cratima si sa consideri ca acea persoana care iti raspunde cu respect si corect gramatical este o persoana fitoasa si plina de ea.
    Hug maxim :X:X >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, pe mine ma enerveaza limbajul asta. Intr-o zi stateam si eu linistit pe net si mai citeam cate ceva de pe forumuri... dintr-o data vad un post groaznic..."jtii"..."k" si multe alte cuvinte inventate...si nu era doar o singura propozitie, erau in jur de vreo 5-6... am zis ca innebunesc dupa ce am citit tot :|

    RăspundețiȘtergere