14 apr. 2010

O zi in blugii mei!


5-30...nenorocitul de ceas suna, îmi vibrează perna, inima-mi tresare, mă trezesc pe jumătate si opresc acel zgomot, am ridic cu greu si dau o fugă...laaa baie :D, încep sa îmi fac dusul de dimineaţa care în general este rece [:x], mă spăl pe maini si pe fata, dau o fugă care sincer mă lasă rece, pană în camera mea si încep scormonitul în dulap :|...îmi scot jumătate de haine si după le arunc înapoi, îmi trag blugii, si încep sa mă imbrac uşor, uşor, am mîinile reci si mă ating pe spate, fir-ar el sa fie de sutien, îmi iau maieul sau tricoul si merg, iar la baie...mă întorc si îmi iau cămaşă după îmi iau vesta si mă duc iar la baie si rămîn acolo încă o jumătate de ora.

6-50, mă intalnesc cu Maria [:X:X, destaptaciunea mea, Fufiii], ne pupa [pe obraz] si asteptam vesnicul 139, ajungand la scoala colegii mei scumpi care mai de care tin discursuri sufletesti despre jucurile lor preferate[ nu vreau sa fac reclama, dar nici nu stiu ce jocuri, spun doar ca au trecut de perioada CS]...

dupa primele 2-3 ore, ne permitem sa luam o pauza de o ora si mergem in parcul dintre blocuri, astazi am avut un mare noroc, nu am facut 2 ore de romana, prin urmare Libertate frate, poate falcultate si viata de noapteee :X:X, azi am mers eu, Laur, Niki, Florin, dar dupa 10 minute si-a facut aparitia Maria si Alina [nebunoooo], am facut putin misto unu de altu si dupa o portie de ras ne-am hotarat sa plecam din parc, ne-am indreptat spre bancile dintre blocuri, Stefan[ Guri boss] si Gaby[Rembo jr.] au venit si practic a inceput distractia, am jucat un fel de Adevar si Provocare fara Adevar, am ras cu lacrimi, am pus porunci pana a inceput sa se faca frig si am plecat...

13-20, ajung acasa, ma dezbrac, ma spal pe maini si incep sa ma iau de Dani[cel mai bun si tampit frate din lume, il iubesc maxim :X:X], pentru ca aveam nervi si era doar el acasa...

14-48, Baiii grabeste-te!!
Sa vezi ce ne face mama...
Sunt in intarziere la 15-00 trebuie sa fiu la dentist, ajung si ma inatlnesc cu mama, sunt moarta de frica, genunchii imi tremura, FRICAAA, frica omule, dar...am scapat, luni trebuie sa merg iar.

16-12...ajung acasa dupa ce facem impreuna piata...stau la taclare cu mama, ii povestec ce am facut azi si ea imi tine o predica obijnuita, iti multumesc mama te iubesc pentru ca oricand am o problema sti sa-mi fi alaturi si inloc sa ma judeci ma sfatuiesti :X:X

18-14...acum scriu si imi sterg nasul, ma gandesc ce sa va intampla maine

18-15, blugii mei sunt aruncati pe scaun si asteapta sa fie bagati la spalat

O zi in blugii mei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu