11 apr. 2010

Nu imi pasa!



Ti s-a întîmplat vreodată sa ai impresia ca totul se întîmpla din vina ta?
Ai vrut vreodată sa dai timpul înapoi si sa-ti repari greşelile...?

Ai spus vreodata ca nu îţi pasa, ca te-ai saturat de ce spun cei din jurul tău, ca nu îţi pasa cat greşeşti, pentru ca eşti om si toţi greşim, si nu îţi pasa de tot ceea ce se întîmpla?
Nici mie nu-mi mai pasa, de ce sa-mi pese?
Îi pasa cuiva de mine? De părerea mea? de ceea ce sunt?
Nu cred...
Poate o sa credeţi ca sunt melancolica si ca dramatizez, nu-mi mai pasa
Poate o sa credeţi ca nu am imaginatie...nu-mi mai pasa
Poate o sa credeţi ca nu ştiu sa-mi trăiesc viaţa, sincer, nu imi mai pasa
Poate o sa credeţi ca sunt nepăsătoare, asta e...
Poate o sa credeţi ca...nu-mi place viaţa, imi place, am si momente d'astea...
Poate credeţi ca am sa mai scriu la postarea asta, dar nu-mi mai pasa, nu mai scriu, nu mai am nicio idee...si nu-mi pasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu